MAN-TREE

(עבור החג המתקרב של ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות של. בהתבסס על מכתבי בעל aSulyama לתלמידיו)

כתביהם של החכם, אדם משולה לעץ. אשר עלים - שמירת התורה "le לשמה", כלומר, מתוך רצון לתגמל או פחד מעונש, ופרות - "לשם" קיום התורה למען השמים. ופירות אינם מופיעים לפני העלים לא יגדל. אבל אז משאיר לשדוד, לא להפריע לעובר לגדול ולהתפתח.

ספרים יהודיים רבים נכתבים במונחים מוחשיים מאוד, אבל בהחלט לתאר דברים רוחניים.

כל דבר דומה השורש שלה. מן השורש של עץ תפוחים לא גדלים אגס. כדי לתת pdody יש נקרע עץ מאדמה עניה נטוע הטובים. אמצעי זה כי אנחנו צריכים לקרוע את עצמו מהחברה של אפונה לליצנים ואלה לתרגל החומרנות ברוטו "לשים" את עצמם בקרב אנשים טובים, השואף הרוחני. הקף את עצמך עם ספרים ומחשבות תקינות.

כדי שלנו גדל וטיפול עץ פרי עבורו, הפקת עבודה "חיים" שונה.

1. Maavakin

אם השורשים נחשפים, תפוח האדמה שלהם, עטוף את הקרקע כדי שהעץ לא נהרג. אבק, עפר מן האדמה - Avak העברית. ובכל זאת, השורש שלה הפועל אמצעי Leit'abek "להילחם". מחסה שורשי האדמה יש את המשמעויות הבאות בעבודה הרוחנית:

- אתה צריך להתמודד עם רעיונות צד שלישיים וטריקים של המוח החיצוני אשר תמיד מנסה לדחוף אותנו להבנת התורה דרך השכל, ההיגיון;

- מי שעושה עבודה רוחנית, לא להראות את זה לאף אחד וכל. ואת מי מציג את כל ההצלחות שלו בתורה - רק רוצה כפרס מאחרים. כבוד והכרה וכן הלאה. לכן נמל שורשים.

2. Meashnin

לחטא את העץ כדי להרוג תולעים וזחלים. טפילים - זה נובט אנוכיות. עשן - תוצר של אש, ואנחנו צריכים לשרוף רצונות אנוכיים באש האמונה מעל הידע. יש עוד משמעות נסתרת של המילה. עשן בעיניים מצועפות, והעיניים נקראות השכל החיצוני. כלומר לאמונה להתעורר, אתה צריך לסגור את "עיניים" של תפיסה חיצונית (כדי לשכנע את עצמי שהכול מהבורא, ואת הכל לטובה, גם אם בעין לראות שונות);

3. Maskilin

זה בא מהמילה Skil - (עונש) סקילת pobienie. ויש כמה משמעויות.

- רמזי סטון עברי גם כי Awana (הבנה), למרות המילים האלה ושורשים שונים. כלומר, זה רק רמז. כשם אבני סיר מהקרקע אלי השורשיים אינו מפריעות, ולהסיר כמו בנייה הגיונית כלפי חוץ-intellektualtnye כדי לא להפריע אמונת חיידקים;

- אנוכיות שנקראת אלגורי ליאו Avon - לב אבן. הבורא מושך אליו ובמקום לתת ליאו aBasar - הלב החי, הרצון להיות בהשפעה.

4. Mehursamin

מתוך "לנגוס" פועל. מופרדים מן הענפים היבשים של העץ הזה לא הרים את חיוניות השורש. מה זה אומר בעבודה רוחנית?

זה קורה כי אדם ממלא את התורה ואת המצוות לא בגלל האמונה, אלא משום בפמליה שלו החליט כך. וכל מאמציו כמו ענפים יבשים נבחרו וחיוניות שורש האמונה. התורה היא ארץ ישראל - התורה, לצפות לפחות לשם שמים. לפיכך, "לנגוס" מסיבת סיבות האכיפה שלה.

5. Mizardin

כאשר הוא הופך להיות יותר מדי עסיס סניפים רטובים, הם גזם.

יש בעיה בשם "חוכמה שולטת פעולה." כאשר כל כך מכורים התיאוריה כי הם שוכחים את הנוהג. אבל הבסיס של האמת שמאיר את חוכמת אור של תורה בפעולות שלנו. לכן, "ליישר" את עצמו, תוך התמקדות פעולות.

************

(הערת המתרגם - MG) וכמו זה "עצי להשקות" - חשוב להרוות אותם עם מים, אבל לא לשפוך. ואנחנו נדון בדוגמא של ראש יציאת מצרים. פרעה טבע בויז הנהר במים. מים הם התורה, אבל אתה יכול "לטבוע" בה. כלומר להיכנע רוצים לקבל את עצמך (לעצמו) כל סגור בתורה, ואז היא תהיה עצמו Mavet (סם מוות רוחני).

************

וכך בכל אנשים כמו עץ. ואתה יכול לאין לייצר דוגמאות נוספות. אבל חשוב להבין את האמת - לא על חכם אגרונומיה, דן בחקלאות.