פן ישבן

פרצוף כמו "אובייקט רוחני" מחולק לשני חלקים:

- Galgalta veEynaim (גולגולת ועיניים), מורכב 3 Sefiros הגבוה - כתר חכם, השעועית. שמות אחרים עבור חלק זה - פנים (Person) Pnimit (פנים);

- AXA "P (אוסן, Hotem, באי - אוזן, מצח, פה) או Achoraim (ישבן) - החלק החיצוני (Hitsoni) המכיל 7 Sefiros תחתון.

מקור חלוקה כזו - בית צמצום (הפחתה שנייה), יתעורר מלכות לבינה ( "דילול" ספינות Mercy מסופר - הבורא רצה לברוא את עולם המשפט של קטגוריות, אבל הבין שהעולם לא יעמוד).

כולנו חיים "בעולם כפול" תחת בית הצמצום (לחתוך שני), כך חלוקה זו נוגעת אלינו ישירות. הכנסת אדם - - Spiritual עכוז. חז"ל - אדם amaretsy (בורה) - עכוז. עמים פנים - - ישראל Achoraim. וכך בכל.

חיים תחת לחתוך השני נקרא Katnut (בתנאי קטן או יעקב) כי אנחנו משתמשים רק בחלק של כלי השיט.

חלוקה זו יש משמעות מיוחדת תיקון (תיקון)

- כמו הישבן העליון הוריד עליות הנמוך ביותר - האור הוא לא ישירות, אלא כמו "זיגזג". זה מאפשר לעסוק בתיקון הישבן העליון - כלומר מסירות, לשדר נמוך אור;

- תיקון פירושו מצב Gadlyut (אחוזות גדולות או ישראל / ישר אל - "ישירות לאלוהים"), כאשר אתה כבר יכול ליהנות מכל הכלי. תהליך זה מאופיין ישבן העלה במקומו - כלומר "תחת" התואר מול. במקביל העליון "מושך" פנים (באיכות גבוהה ביותר ספוגה) נמוכה וכן הלאה במעלה השרשרת. זהו מאוד "ישראל נושאת את אור העולם".

אם לא תוקן, ולא ניתן לקיים - זה הוא אנטישמיות (ורק זה!). אחרי הכל, "כל הצרות וכל הדברים הטובים של העולם תלויים בגלל ישראל."