נוסף על סוכות ושמיני עצרת, חלק 1

(הערה על Sulyam השבועי VEZOT אברהם, קריאה ביום החמישי).

******

הערת מבוא: יש בשלבים רבים בשמות שונים וזה לא צריך לבלבל אותנו.

*******

ויהי היום החמישה עשר בחודש השביעי ה 'מתפשטת כנפיו על היהודים כדי לשמוח איתם. לכן כתוב, וייקח את יומו הראשון מפרי הדר עץ.

רמזים פרי זה ברמה של מלכות, כמו יוסר עצי פרי - כלומר, שלב מלכות. נכתב: היופי והגדול לפניו.

זה מראה כי דר - יסוד הנו השלב, ובגלל עץ הדר - בשם ספירות היסוד. עץ פרי הדר בשלב זה המלכות המקבלת אור מן ספירת היסוד, שנקרא הדר.

השאלה היא מדוע יסוד נקרא הדר - יופי? זהו מקום שמסמל את ספירת היסוד ( "אברי מין"), הוא חייב להיות מוסתר - תמיד. מילה הדר - יופי מציין משהו בגלוי לעין. תשובה: למרות העובדה כי בשלב זה חבוי, זה היופי הפאר של הגוף. ורק בשלב זה של קישוט הגוף. למה? מכיוון שאי אפשר להיות בן אדם שלם בלי הצעד הזה (כדי להיות עם אישה להרות - כלומר, מצווה של גברים), ואין קול הדיבור (יופי קול משאיר אותו), והוא אינו צריך זקן. וחוץ מזה, במקום זה לעבור ברית מילה - סימן של איחוד עם הבורא. ובכל זאת - יסוד הוא הקישור המעביר אור אל המלכות.

אז, למרות העובדה כי בשלב זה נסתר, אך כל היופי של הגוף תלוי בו. זה מוסתר, אבל מתגלה גדולתו הגוף.

ולכן העץ הזה נקרא תהילה הדר עץ או עץ, כי כל היופי של הגוף תלוי בו. וביום העץ הזה לגדול פירות המלכות נקראת עצי פרי.

Kapat TMAR (כפות תמרים) הוא השם של יסוד ספירה (צדיק, צדיק - השם השני של ספירות זו). ככתוב: הצדיקים - כמו פורח דקל.

הנה אישה הופכת אחד עם בעלה - ללא הפרדה, שהרי כתובים: כפות תמרים, ולא "וגם כפות תמרים".

כלומר, האות ו '(ברוסית איחוד ו) לא עושה את ההפרדה בין פרי העץ יפה ענף דקל (צעדי יסוד ומלכות), וזה מעיד כי הם קשורים יחדיו - יסוד ומלכות יחד.

עדס - אחד הפירות ארבע. מותיר אותו שלוש ברציפות, כלומר, שלוש שורות (חסד, גבורה, תפארת). אחת - מימין, השני - בצד שמאל, והשלישית, ראש מעליהם - באמצע השורה האמצעית בעבודה הרוחנית המאחד ימין ושמאל.

הנהר השלישי הוא הפרי של ערבות. שניים מהם, ואת השלב הזה NH הוד. אין להם ריח וטעם, והם דומים צעדים, המכונים הירכיים.

לבסוף לולב - לולב סגור עם עלים. כמו כן ספירת יסוד. זה לוקח את האור בכל הרמות וכולל אותו, לשם העברתי המלכות.

לולה על ההלכה צריך להיות לפחות טפחים (אגרוף) מעל שאר הצמח כדי להשלים את כל שלבי הפלט ולהשתמש בהם בצורה ראויה.

סבר # של שבר זה:

Sephira יסוד עולה דרך "עמוד שדרה", ותפוקות "טיפת זרע" של המוח, "Daath" כי "ראש". אנחנו כאן רק בשביל החלקים הרוחניים של הגוף. וזה מסמל את הלולב, אשר קם וניגש טפחים (אגרוף) הוא גבוה יותר מאשר ADAS ואת הערבות - HGT, הנצח, ההוד. שלב א 'טפחים Da'ath מצביע על הראש, אשר מגיע לולב - Jesod.

(ראה את התנאים שלעיל: עדס, ערבות לולה, ETS הדר, הדר, כאשר ETS הדר).

# (אופציונלי) תגובה פרק Waihi, באשר עץ הדר. הזוהר הקדוש מסביר כאן: אתרוג - מה זה? הפרי של העץ היפה, נכון - פרי, עץ - עץ הדר - יפה.

כאשר עץ הדר - זה ובכן יצחק ספירת המלכות, הנקרא באר (הבאר), כשהיא מקבלת אור החכמה (תכלית הבריאה) מקו שמאל, ZA, קראו יצחק. התורה אומרת כי יצחק חפר בארות, וזה מהווה אינדיקציה כי יצחק - בצד שמאל של הבמה קו. עם זאת, מה שנשאר קו במקרה הזה? האם יצחק עובד על כלי רצון לקבל על עצמי לא! בתפילה על ראש השנה ויום aKipurim אנו מוצאים אומץ ביד ימין. גבורה (אומץ) היא קו שמאל Thy (כלומר, הבורא), "היד". זה בא מקו ימין. באיזה מובן? Sephira HG ב ZA-ZA, במילים שלה הם יוצאים מן רע (המלטה E PA). עמדה זו, כאשר אדם, התגברות על עצמך, לא להרים את העיניים אל דיסקרטית, מסרבת לקיים nekashernoe, שנבנה על כלי הדם הרצון לתת ולא לקבל.

שלב יצחק - רצון כלי לתת, אבל זה גם הניח את שורש הרצון לקבל והשה. אחרי הכל, הוא ויתור על החטא מראה כי קיים חטא.

זה כן נחשב כי המלכות נבנית מקו השמאל של יצחק. יצחק חופר בארות, וזה "באר", אשר מקבל אור חכמת מקו עזב deZeir-ZA, כי הוא, מגיע אור מן יצחק. אור חכם, אשר שורש יצחק, מגיע מלכות, והוא משלים את בניית הספינות של רצון לקבל.

יצחק מעשיו מעטר העולם ה, ולכן הוא נקרא עץ הדר - עץ יפה. ואם יצחק - זה עץ הדר, הפרות שלה, שהיא יוצרת ומזין, כינה את פרי העץ היפה. לכן מלכות ו אתרוג, שמסמל אותה, כינו את פרי העץ היפה.

A "כפות תמרים" הוא הלולב. בפתק נכתב: צדיק כמו פריחה דקל. לכן, סניפים של עצי דקל - סמל של ספירת היסוד.

ואת מי הוא עובד על תיקון של ספירת יסוד, להגן על ברית המילה הוא צדיק. היה זה הוא אשר המאחד יסוד ומלכות, לולב ואתרוג כך בין צעדי היסוד ואת הנוקבא (מלכות) אין פרדה. זה לא אומר "תחת EC הדר vekapot TMAR," אבל אמר "בהדר EC - אתרוג, ברדס TMAR -. לולב למה לא לומר" Ve", איגודים כלומר וכדי להראות שהם אחד, ולא בשני שלבים נפרדים ?. זה לא יכול להיות אחד בלי השני, הם תמיד ביחד -. אתרוג ולולב.

(המשך יבוא)