נוסף על סוכות ושמיני עצרת, חלק 2

(הערה על Sulyam השבועי VEZOT אברהם, קריאה ביום החמישי).

******

והבאר התחתונה, המלכות, מלאה מהחלק העליון של המים ובכן - בינה. צעד בין - ZA-ZA - מופעל על ידי בינה לבין המשדר בשלב מלכות אור.

הנה ההסבר: ראשון, היסוד מתמלא על ידי תפארת, תפארת - מן הבינה, וממנו, יסוד, הופך גם (מלכות הספירה) והופך למקור שממנו להאכיל התחתון.

האדם חייב להיות מיוצג על ידי צמחים אלה הקב"ה המקביל 7-תחתון Sefiros - HGT, NH, OD, Jesod מלכות.

הם מצביעים על הבמה, שילוב עם שם ה '. וזו הסיבה שאנו מצווים לבצע פעולות על ידי ארבעת סוגי צמחים, שכן יש צורך לעורר את הצעד למטה בהתאם הצעדים שלעיל. זה ידוע כי יש משהו בתחתית ללא שורש בראש, ולהיפך: כל מה נמצא בראש, משתקף בתחתית, כי העולמים מוטבעים אחד את השני, ואת השורשים - בראש.

שורשי צמחים ארבעה אלה - שלב HGT, נצח, הוד, יסוד, מלכות - בעולם האצילות. וגם איתם היהודים צריכים להיות מאוחדים מול אמונת הסוד הגדולה מכולם.

נכתב על ידי: הסוכה תהיה לשבת במשך שבעה ימים. זהו סוד האמונה - המלכות. סוד זה הוא מקבל כל Mochin שלהם ( "מוח" - .. אחד השלבים של Atsilyut המואר של העולם "טכנולוגיית" כל הנקרא תקן שלושת הקווים הוא משמש כדי שביר חזר לא של הכלי). נכתב מרמז בעולם גבוה.

כאשר מתחילים מצחיק (עליון אבא veIma - בכיר אבא ואמא) ללכת ממקום בלתי ידוע ובלתי נראה (נקרא ראש דה leIteda -. ראש נודע, ועכשיו הוא "הראש" של הפרצוף Arich אנפין (הראש מתייחס חישוב צעד של קבלת הפוטנציאל של אור, לא בשביל עצם א דה AA הוא הפרצוף כתר Atsilyut השני בעולם, יחד עם Yomin אטיק (עתיקים של ימים). רק דה AA מתייחס לחתוך השני), הלך אז אחד-מסך (מסך, כלומר את הכוח להתגבר על הרצון לקבל לשמו) ומזדווגים deAkaa, "התנגשות", ויצר תיקוני אור החזרת (חה Adim), המהווה את הבגד עבור אור חכם (יעדי אור).

הצגה מצחיקה הגבוהה ביותר היתה איזו להבה, ולהפיץ לכל הכיוונים, את סוד המשכן גבוה YESHSUT "T (ישראל סבא uTvuna) נקרא בינה.

אמא ( "אמא"), ואת המשכן הגבוה ביותר שנעשו שישה שלבים ZA. ואז העומס של Radiance מסך, וזה שנאמר: לשבת שבעה ימים בסוכות.

למה הסוכות הן כתובות את המילה בלי האות וי"ו? זהו התחתון של המשכן - מלכות. הוא כמו Achache, שממנו לזרוח כל שלבי אור. ואז masah Radiance קולות: סוכות לשבת שבעה ימים. מהו היום השביעי?

זהו האור הגבוה ביותר של העולם (בינה), נמשך על ידי העולם התחתון - המלכות. ימים שבעה (HGT, נצח, הוד, יסוד, מלכות deBina) עשה כדי לכסות את הסוכה. איזה סוג של סוכה?

תקרית זו סוכת דוד, סוכת שלום - מלכות. ואנשים קדושים לשבת בצל שלה, על פי סוד האמונה - המלכות. וכל מילוי מצווה זו, "מתגורר" בימים העליונים בינה. ובמקום אחד סוכה כתובים מלא, באות ו '. למה? כדי להראות כי אחד שיושב בצל מסך, ממוקם ימים העליון: HGT, נצח, הוד, יסוד, מלכות הנוגעים בינה. וזה חל על ההשפעה של שבעה שלבים אלה הספירות בינה כי הם מעל תחתית ספירת המלכות להאיר לה, להגן (כיסוי) אותו על מחיצה (למען מקבל את עצמך).

וזה skhah (כיסוי סוכה) בינה הוא נמשך אליה, כדי להגן עליה כשהיא צריכה אותו.

וזה מצא כי skhah skhah בינה לבין ZA נקראים סוכות, ובמקרה הזה, המילה נכתבת במלואה (עם שני ו ') וברבים (בתרגום של אוהל).

וכאשר המילה נכתבת בלי ו ', זה מרמז הבמה מלכות, אשר אמור להאכיל את שאר העמים של מלאכים ב כל שבעת ימי החג. וזה הסוד של שבעים פרים, מי הם הקריבו שבעה ימי חג הסוכות, כאשר האור ברמת המלכות פוחתים. ומעורר Mochin deSmol (Achoraim - "הישבן", השלב החיצוני) שלה, אשר מקבלת אור מן שבעים אומות העולם של מלאכים. כפי שלמדנו קודם לכן, עמי העולם מתייחס לשלב מחוץ.

ומלכות ששואב הנאה עם בעלה (ZA) מ Mohin dePanim (מדרגות פנימיות). אז יש צורך כי אין חיובים בשלב זה של שמחה, והיא נותנת את ההזדמנות ליהנות זה "אוכל".

הם (כלומר אומות העולם), הקרבה (בבית המקדש היהודי) הוא גדול יותר מאשר בכל זמן אחר, כך עושה אותם, לא התערב ולא להפריע את השמחה של היהודים. וזה רק במידת הצורך בעת הצורך לתת להם נתח של עז ההקרבה על ראש חודש כמו לתת להם שעיר לעזאזל על יום aKipurim.

ומכיוון המלאכים של אנשים אחרים אוכלים בזמן המלכות, האור לה מצטמצם, ובשלב הזה הוא השם של מלכות - הסוכה, שנכתב בלי ו '. והשמחה של היהודים - השמיני leAtseret.

(תגובה מאת פרק Tetsave): יהודים נשלחים אל המדבר כדי עיזים עזאזל לתת נתח של רוחות רעות, ושזה היה משהו לעשות. אחרי הכל, עד שאני סוף סוף תיקן, יש צורך לתת נדבות אנוכיות, כדי לא להיות "ואקום רוחני" כשאין אנוכיות או אלטרואיזם, ואת הרצון האנושי כלום. ומי הוא בלי תשוקה? ירקות או מת. למה אתה צריך שני עז: אחד כקורבן של הקב"ה, ואת השני - רוחות רעות? ולהסביר מדוע אתם צריכים לשלוח ילד של רוחות רעות, אבל הקדוש ברוך הוא, למה?

ראה, בכל פעם כאשר המלאכים של עמים אחרים "יש כיף לאכול" את האוכל כי היהודים הכינו עבורם (שבעים פרים), היהודים להקים כס אל הקב"ה, המעוטר מלכות להפוך את כס המלכות של הקב"ה. הם העלו אותה, מנופפים ארבעת המינים של צמחים, לומר הלל, שמח מאוד של חגיגה ו עיקוף חגיגי סביב המזבח. מלכות עולה ומקבל blpgosloveniya ושמחה מבעלה - ZA.

וגם חיות השאר (שבעים המלאכים של עמים אחרים) "לאכול וללעוס היטב, ואת אכול למחצה - לרמוס ברגליים" ולהיות מרוצה שבעים פרים.


אבל מלכות במה לוקחת nefashot (במפלס התחתון של הנשמה), ומעלה אותם להנאה הגבוהה ביותר, כדי ZA. כל הברכות הללו, וקדושה, וכל ההנאות, משך הפעולות שביצע, הוא מסתכם שבעה ימים אלה, כדי להתקרב אל בניו (התחתון, הצדיקים הנמצאים בעולמות התחתונים) ובידור אותם יום אחד.

זהו היום השמיני. זוהי המשמעות של שמו - עצרת (אוסף, חבורה, להפסיק), כמו היום השמיני הם אספו כוח כל שבעה ימים. וזו הסיבה שהוא נקרא שמיני עצרת (איסוף השמיני, מחייב).

אחרי הכל, זה לא קורה בלי שיום שבע השמיני, ובגלל שמו מורכב משתי מילים. שמינית, כפי שקורה לאחר שבעה ימים, ואת העצרת, שכן היא כוללת את כל שבעת ימי חג הסוכות.