QUEEN יום שבת

(Proceedings of בעל aSulyama)

שישה ימי שבוע השבוע שייך לשלב ZA (Face הקטן - שש ספירות: חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד, יסוד - מרסי, צנע, פאר, נצח, גדולתו, המבוסס על (1)). ושלב זה של הכנה (שבת), להלן It'orerut miLemata - התעוררות מלמטה. לכן, זה פיקד על המבצע בימי חול, כפי שהוא אומר, "ימים ששת לעשות את העבודה שלך."

שבה חלה גם על רמת ספירת מלכות (בריטניה) ו שהספינה הזאת לצורך ההכנה כולו. שבת מפוענחת על ידי האות הראשונה שין המורכב משלוש אותיות ו '(בגימטריה 6) מתכנסות לנקודה. זה מרמז על העבודה הרוחנית בשלוש שורות (2) שישה ימים, אשר מוביל את הכלי של שבת - כלומר, אשר יכול לקבל בורא אור (3). שבת היא It'orerut miLemala - התעוררות מלמעלה, כי למרות שאנחנו מחויבים לעשות מאמץ, את "המילה" הסופית תלויה הבורא (4). לכן, בשבת אסורה לעבוד.

שני סוגים של שבת.

ישנם שני סוגים של שבת. שבת בראשית (Primal יום שבת) ו שבת שש אלפים Shnot (יום שבת שש אלפים שנים). כפי שנאמר בתורה, בפרק כי תשא (31:17) - "יש veYom aShvii Shavat uYinafash" - וביום השביעי עצר (ה ') עבודה במנוחה. הפסקתי לעבוד (Shavat) מתייחס השבת המקורית, כאשר יש מה להוסיף על העבודה שנעשתה. במנוחה (Yinafash) פירושה הפסקה מהעבודה כדי לנוח, לפני שתמשיך. זו שבת שבה שאר ששת אלפים שנה לפני בשבועות הקרובים.

חשיבותה של שלוש ארוחות שבת melawe ארוחת מלכה (כשראה את המלכה) במוצאי שבת. שלוש ארוחות של שבת הם צעדים חכמה, בינה לבין ZA, המכונה גם Behina Aleph, בט אנד ג '- או במילים אחרות, אל האור ניתנה על ידי הבורא. ארוחה באותו melawe מלכה (אחרי יום שבת) מתייחס בשלב Malhut (כלי, Behina ד). כל התיקונים נעשים למען זה (כלי של מלכות).

הערות:

1. התרגום שם תנאי ספירות ואינו נושאי משמעות מיוחדת;

2. קו ימין (Joy), קו שמאל (שליטה עצמית, ניתוח ביקורתי), אשר יחד נותנים לו קו בינוני (עבודה רוחנית אמיתית מתקרב המאפיינים של הבורא).

3. קבלו לא עבור עצמו;

4. הכוונות שינוי (מ אגואיסטי אל אהבת זולת) עדיין תלויות הבורא. אבל למרות זאת, אנחנו חייבים לעשות את העבודה ללא חישוב התוצאה. אחרי חבורה של עבודה, התוצאה נשברת הרוח, כדי שלא לגנות אותנו החמדנות ניצחית.