CROWN של הנשמה

(על פי ספרה Schlawe Sulyam. הקריאה השבועית בבית הפרק עקב)

Word כתר, ב עברית פירושו קראון. בשפת הקבלה, כתר מנוסח המקור של כל השלבים / כלי (על אחר - שורש Behinat, ברמת השורש). נזכיר כי רמות של כל חמשת: כתר, חכמה, בינה, ZA, היא תפארת (כולל 6 הספירות), ומלכות, אשר מקוצר הנקרא KHB TM. ברמות של אור, כתר מתאים לרמה Yechidah (ואת השלבים הנותרים מופנים Khaya Neschamah רוח ו Nephesch או מקוצר - NRNHY). KH Yechidah, אור גבוה כלי סדר, בשילוב מייצג את הרמה הגבוהה ביותר של שיפור - Yechidah.

הגימטריה של המילה KH - 620 (בתי קפה, תו, ריש), אשר תואמת את כמות המכולות "x מצוות - 620 מצוות, כולל 613 מצוות התורה והמצוות של 7 החכמים זה." אבני בניין "שמרכיבים את המבנה של הנשמה.

הוא אמר בספר "כאשר ה"חכם" :. "וזה מה שכתוב בספר" עץ חיים", שנוצרים עולמות עם מטרה אחת בלבד - כדי לחשוף את היצורים משמותיו של הבורא וכפי למטה מקלחת לבוש גוף החומר, זה לא יכול לחזור בעולם המיזוג שלו עם השורשים שלהם, שם שהה עד הבאתו לעולם. אבל היא צריכה להגדיל רמתו של 620 פעמים לעומת מה שהיה קודם השורש, המהווה את הסוד של כל השלמות, כל NRNHY כדי Yechidah. ולכן זה נקרא כתר Yechidah שם כדי לציין את מספר tarakh (620). "