חולם פרעה

(בהתבסס על שיעור r.Gotliba. פרק מקץ).

אומר ת'ור - פרעה חלם, והנה, הוא עמד ליד הנהר Yeor. וגם את של בָּקָר נהר השבעה, ללכת, נאה וגוף שומן, והם רעו Kamyshnikov. ואז שבע פרות אחרות ללכת אחריהם מן הנהר, מכוערים רזה בגוף, והם החלו לצד הפרות על גדת הנהר. ואכלו את הפרה, מכוערים גוף רזה, שבע פרות, נאה ושומן - ופרעה התעורר. והוא ישן וחלם בפעם השנייה: והנה, Ascend שבע שיבולים על אחד גבעול, שומן טוב. אז שבע שיבולים, דק וצחיח עם רוח מזרחית, שגדל אחריהם. ולספוג את האוזניים הדקות שבע שיבולים בריאויות ומלאות - ופרעה התעורר. ולישון.

************

הֶסבֵּר:

Word Paro (פרעה - Pey-ריש-עין-היי) מאותו מקור (קשור) מילה * פרייה (שבירת הזרימה הפנימית של מילת העורלה) ו פרה - השיער של אישה פרוע. מילים אלה אומר חשיפה של גילוי. גילוי של מי? בורא. בגלל פרעה עומד על "הנהר" Yeor - "י"ב-op." י"ב - שלב חכם בשם unpronounceable, אור - אור (ב עברי). קליפ Paro (פרעה) רוצה גילוי האור של מטרת הבריאה, אך מבלי לנתק את "עורלה" - האגואיזם, הרצון לקבל לשמה. חלום רמזים ברמה הרוחנית (אבל באותו הזמן רמזי חלום בלילה - GA גילוי "P deHohma ללא תיקון Light - חסדים לכן, קיים Paro נופל עם מעלות רוחניות.) התעוררות פרעה כמרקחה -. זה אבד שבע פרות שמנות -. ZAT רמה גבוהה ספירות קדושות ( "Animal" - כלי קיבול Behina ג 'ו ZA הספירה שלהם) אוזניים שמנות ושבעה של תירס - שבע ספירות קדושות רמה Tsomeah ( "צמח" - Behina אוניות ו בינה) פרה מסכן וגבעולים -. "אנטי . ספירות "(מהצד של טומאה) רמות היי וטומאת Tsameah אוכלות הקדוש - Paro רואה מאבד רמות במה רוחניות גבוהה Tsomeah ** וזה הכל." חלום "עבור שיחות על אותו התהליך, אבל ברמות שונות.

************

וזה היה בבוקר זינקו למעלה הרוח שלו. וישלח וקרא לכל מגיד עתידות ומצרים וכל החכמים שלה. פרעה אמר להם את חלומו, ואין אחד לפרש אותם לפרעה.

************

הֶסבֵּר:

Paro רוצה למלא קיבול שבו אור חֲטִיפָה (זה רומז "בוקר"), אך לא ניתן לעשות זאת בעזרת ביוב (מגיד עתיד) - כלומר אָנוֹכִיוּת.

************

והחוקרת הראשית של cupbearers דיבר כך Paro: החטאים שלי אני זוכר היום. פרעה היה כועס עם עבדיו, והוא נתן לי למעצר בבית של boynikami בכיר, אותי ואת המבוגר של האופים. ואנחנו חלמנו חלום בלילה אחד, אני והוא, כול אחד על פי השכל שלו חלומו חלמנו. ויש אצלנו הילד-עברי, עובד בכיר של boynikami. ואמרנו לו, והוא פרש לנו החלומות שלנו, לכל אחד לפי החלום שלו פרש. וזה היה איך הוא פירש לנו, וכך היה. חזרתי למשרד שלי, וזה ניתק.

************

הֶסבֵּר:

הזכיר שלושה "מעולה" - שלוש השורות של העולמות העליונים. הצ'יף של משרתים - קו השמאל, את השר האופה - ימינה ופניתי Boynikov - ממוצע (Tabakh -. Myasoruby, למי לקצץ כדי ליצור את הקו האמצעי, יש צורך "מנותק" חלק מהשמאל וחלק הכלל).

הצ'יף של משרתים זוכר החטא שלו. נזכר - כמזכיר היישוב, רמז זהאר (גברי Gadlyut - במצב מצוין). "חטא" - בניסיון למשוך Gadlyut בלי תיקונים נכונים.

משרתם-עברי - עברי naaru. Naaru (נון, עין, ריש) - בגימטריה 320, "בצור-הב", מספר כלי השיט ***. אבל הם "ממותקים" - כלומר, אמצע תוקן. יוסף - ספירת יסוד, אשר נמצא בתוך הקו האמצעי "משרת את boynikov הקפטן" - ראש boynikov קו אמצעי מדי, כפי שהוזכר לעיל.

Steam "תלוי" השר אופה - בקו ימין, משום שהוא רצה לאור המטרה בלי בגדים אותו החסדים (האור של תיקון, תשואות).

************

פרעה שלחה וקראה יוסף. ומיהרו להוציא אותו מן הבור, והוא גילח את עצמו, והחליף את בגדיו, והוא בא אל פרעה. ויאמר פרעה אל יוסף: חלמתי חלום, ואין אחד לפרש אותו. ואני שמעתי עליך הוא: לעשות לך vnemlesh שינה, לפרש אותו. ויבא יוסף ענה פרעה לאמר, לא על ידי לי ..! אלוקים יענה לטובת פארו. (ואז פרעה יוסף מספרת החלומות שלו).

************

הֶסבֵּר:

יאמה - "בור" ב עברית (הימור ריש). בור בלי מים, בור נחשים ועקרבים - טומאה, קליפ עם רע שאיפות (אנוכי). בור בור שונה אות אחת היטב באר - א. זוהי האות הראשונה של המילה Itgalut (גילוי). באר - הוא קדושה, אלוהות - גילוי הבורא. יוסף "גזוז ובגדים שינוי," - מסלק רצונות אנוכיים ומתוך קליפים. הוא מדגיש כי הוא אינו מפרש חלומות, אבל רק כלי שבאמצעותו הבורא מגלה משמעויות Paro של חלומות. Sephira יסוד - ערוץ להעברת האור במלכות. Paro חוזר יוסף חלומותיו - זה לוקח שבע פסוקי התורה. מדוע חוזרת התורה? נדבר קודם כל על תהליך בשבעה כלי התחתון Paro, בפעם השנייה על כלי יוסף. על רמזי ספירות / מיכלים הפועל Serhed-Siper - היא אומרת.

***************

יוסף מגלה Paro משמעות חלומות - "בשבע השנים הרעות" על "שבע שנים טובות" ו זה על העלאה ואת נפילת האדם, על השינויים החיוביים ושליליים (שנה - השנה, המרמז על שינוי - שינוי).

************

ועכשיו, כך יספק Paro בעל נבון וחכם, ולהגדיר אותו על ארץ ומצרים. כן sodeet פרעה, והוא ימנה מנהלי רחבי הארץ, והוא יספק את ארץ ומצרים שבע שנות שובע. ולאסוף את כל האוכל של שנות הטוב הזה, ולתת להם להכין את התבואה תחת ידו של פרעה - מאכל באזורים עירוניים - ומאוחסנים. וזה יהיה אכיל בחנות לארץ בשבע שנות הרעב, אשר יהיה בארץ ומצרים, ולהרוס את הרעב הקרקע.

************

הֶסבֵּר:

Paro יספק אדם ולשים נבון וחכם על אדמת מצרים - ish נבון חכם ve-ve-אל yishetehu ארץ מצרים. אבן דרך נבונה - בינה לבין חכמת Yisheteu - שתי / שש - שש (ספירות ZA) מעל הארץ (כדור הארץ) היא רצון (רצון). מתאר את הסדר הנכון של "חוטים" אור: בינה מקבלת אור מן החכמה כדי ZA ומלכות (שנקרא אופציונלי). יוסף נותן פרעה "מתכון" קבלה נכונה של האור.

האם לספק קרקע - himesh Aretz. Himesh מהמילה האמש - חמישה. זהו רמז לחמשת TM KHB Behinot, תשוקה. תתעוררו האור הרוחני, istorgnuvshis במהלך duhovenogo בסתיו, עדיין מאירה כמו מהרשימות (רשומות, זיכרונות של העולם), ועושה אתה רוצה לגדל.


קישור לשיעור:

https://youtu.be/tL2q2VDXcho


הערות:

* בתהליך המילה מורכב משלושה שלבים. ורק בהתאם לכל מילה כללים אלה נחשב כשר. חמודה מאוד, כלומר, הברית המילה, בשליש הראשון של המקרה. ואז השלב השני של פרייה כאשר נשבר זרימה פנימית של העורלה, ויש לה סיבות טובות שלה. והחלק השלישי - זה מציץ. כאשר המטרה של ריפוי הפצע המהיר ונשאפה (ומייד שיפוד), טיפת הדם.

** אבל למה Paro כדי "להסיר" ברמות האלה? העובדה היא כי המלכות (Behina ד, צעד Medaber (רמקול - כלומר "אדם") הוא השימוש עד לתיקון מלא, שמא שבירת הכלים במילים אחרות -. הרצון החזק לא ניתן להשתמש, כל עוד אין כוח המתאים להתגבר ואי אפשר להגיע עם הכוונה "לא בשביל עצמו." טוב, את הרמה Domem (חסרת חיים) הוא קטן מדי כרצון. מתברר שהעבודה האנושית הבסיסית נשארה Bean (Tsomeah) ו ZA (גבוהה). יש רמז בעולם החומר זה - אנשים (רובם המכריע) בעלי חיים וצמחים לאכול, אבל לא את האבנים ואנשים צריכים להוסיף את הדברים הבאים: גבוה ( "פרה") - הוא הקו השמאלי, כלי למשיכת אור חיה - אור החיים Tsomeah ( "גזע") ... - קו הימין, ספינות תיקון Light (אור חסדים).

*** מספר כלי נגזר תיאור של שבירת הכלים בתורה. וישלח פרק אמר כשמונה מלכי אדום ששלטו ומת. זוהי אינדיקציה שמונה שבר את התיבה, בכל אחד מארבעת השלבים, עשר הספירות בכל. 8 × 4 × 10 = 320. כמו כן, זה מספר בניצוץ deKdusha - ניצוצות הקדושה שנפלו קליפ.