להציל לא-סדרה ממזר

(על פי ספרה Shamati)

תקשורת אסור אסור לא בגלל רשעות. במובן מסוים, להיפך: הם מסוגלים להביא לעולם הוא מאוד גבוהים ואת הנשמה מאוד bllshoy האור. אבל כל הדברים האלה יהיו קליפים טרף (עור טמא).

שים לב לעובדה זו. רבים כתות צד שלישי ואותו-המקובלים פסאודו לעסוק בסוגים אסור מין. "נכון" של בנות נשואות במיטה, וכו 'וכו' .. תומכי Sh.Tsvi טען כי משיח (בדמותו של המנהיג שלהם) הגיע כבר, אז כל קבוע החטא עצמו הוא לא. הם גם תרגלו הרבה דברים בסדרה הזו ..

כאשר דילמה את מי להציל - או ממזר כהן גדול, המסורת אומרת - ממזר .. מוזר, הא? עכשיו קצת יותר בפירוט לספר על זה.

חז"ל אומרים שאם ממזר מוביל חיי יושר, יכולתו להתעדכן (להתעדכן ואף לעלות) כומר גבוה בהתפתחות רוחנית. הדבר בא לידי ביטוי בהיבטים וחוקים מעשיים רבים. לדוגמה, כבר אמרו חז"ל (מסה Orayot 13a) שאם שני אנשים נמצאים בסכנה - ממזר-ת"ח (מרווה התורה) לבין הכהן הגדול am aarets (בורים), עליך לשמור תחילה ממזר, ורק אז הכהן הגדול.

יש הסבר פשוט: עם הכהן הגדול (כלומר כאילו הפרימטים של העם היהודי לבורא), וכן הלאה בצדקה T-Spodnja. ממזר זקוק להגנה מיוחדת. ובכל זאת, במקום לגופו של האבות, יש להם חטא אבות ...

אבל יש לנו משהו שאתה לא מחפש דרכים קלות. ההסבר לפחות. נשמת ממזר לעיל, הציב אף בגוף בצורה אסור. לכן, היכולת לייצר תיקונים גדולים. אז שמירתו!

אבל אשלג רבאני ההסבר שניתן בספר Shamati.

1. Bastard (ממזר) מרמז על "תשלום אל" (אל זר). אם אדם מפר את האיסור חל על כוחות אחרים (כלומר, על ידי רצונות אנוכיים משלו), נולדים בה לגיטימי (ממזרים) שאיפות, מושך אלים אחרים, כוחות. כלומר, היא מזוהה עם רוח הרעה, עם האנוכיות שלו, רוצה למלא את הרצונות האנוכיים שלהם.

2. "דעת התושבים דעה הפוכה של התורה." (בביט בשם מי הוא תחת סמכותו של רצונות צר אופקים, אנוכי שלהם). לכן, קיימת סתירה בין תושבי העיר לבין החכם. בביט אמר כי הצדדים חשבו הוא התוצאה של החטא שלו. סייג אינו מסוגל להאמין כי בסתיו הקרוב שנשלחו אליו מן הבורא. ובשביל טוב.

3. סייג (חכם) הוא הבורא, והתלמיד (תלמיד) מהבורא להיות כמוהו, נקרא תלמידו של מרווה (תלמיד-חכם). זהו רק תלמיד חכם יכול לומר כל מה שהם קיבלו, הם נתפסים בעולם במהלך עבודתו הרוחנית מגיעה ישירות מן הבורא. כלומר, גם כשיש משהו שנראה היה לו רע, בכל מקרה, ואת המצב הזה מתייחס הבורא ומבין שזה הבורא עושה לו את המצב, ועל התועלת הרוחנית שלו *. והוא מגיב לכל זה מנקודת המבט של אמונה למעלה מהדעת.

חכם-ממזר הוא מי נמצא במצב של נפילה (מגע עם מחשבות חיצוניות, אגואיזם), הוא מאמין שזה הבורא שלח אותו.

4. הכהן הגדול (Great כהן, כהן aGadol) הוא אחד שעובד עבור הבורא ונושא כל כך הרבה בתורה ומצוות, אין פגם בעבודתו. לכן, אם אדם מקבל את התנאים של עבודה רוחנית, החוק הוא כי ממזר לפני כהן הגדול הסייג.

הסבר של המחבר (MG) וחייבת להיות מוסברת הזו. אני עושה זאת בשתי דרכים.

- למעשה, אם אנחנו מדברים על כהן, כמשרה אמיתית של הבורא. זה ידוע כי תפילה חשובה יותר את התשובה לזה. במשך תפילה צריך בבורא ועושה עבודה. אבל כדי לקבל תשובות תפילה - לא הסיבה שהוא בורא, משום שהוא כבר קבל. אור הורס את הכלי, ממלא אותו. כלומר, מי שטרם עבודה חשובה יותר מי זה כבר עשה;

- אם כהן בשם מי הוא צדיק בפעולה, והוא רואה בכך ואין צורך (לא רוצה) כדי עבודה על כוונה לתקן. אז יותר "מרווה ממזר" מעליו, אחרי הכל מבינים את הצורך בתיקונים ורוצה לעשות את העבודה הזו.


הערה:

* זה מתייחס טוב הרוחני, כי הוא תיקון. וגם את החומר כי לא יכול להביא משהו, ואפילו להיפך - כדי לגרום נזק.