היצירות של אשלג רבאני. בראש בשלח.

ניצוץ של אור עליון של הבורא הניח לאנשי הערכה גבוהה, כסף, מין, וחפצים אחרים ותופעות של עולם החומר. הנאה רוחנית נסתרת מעינינו. לדוגמה, אתה לא יכול להגיד לאדם - "תפילין Lay ולהרגיש עונג בל יתואר."


וזה מסתיר את הבורא, את הנאות רוחניות מאתנו יצרו אותם מיוחדות להיות חופשי, לא משועבד מושך תענוג, יצרנו זכות תענוגות גדולים הזאת רוצה, ורק אז הם פותחים לנו בהדרגה ככל יכולתנו אובייקטיבית ועצמאי מהם לטפל ולקחת אותם כרצוננו, מבלי להיות לגמרי השפעה עלינו.


אנו רואים שאם אנחנו נהנים יותר ערך מסוים, אז אנחנו לגמרי להגיש לו לאבד את עשתונותיו לגמרי תלוי בו וכבר זה דרך ההתנהגות לתכתיבי הטבע שלנו. האיש מכר את הכסף, הרצון לעוצמה, כבוד, תהילה, אהבתו לילדים, רעב, אהבה גדולה.


עבור כל, בתקופות שונות של חייו, ניצוץ של התענוגים הגבוהים לבוש מסוימת, אחרת, הלבשת שינוי, שאליו אנו חוייב ובגלל שאנחנו רוצים לרכוש אותם. ההבדל היחיד בינינו בתקופות שונות של חיינו, ובין כל האנשים היחידים, הופעות בניגוד למשוך כולנו נהנים ניצוץ של אור.


אם אדם משנה את ההופעה של הנאה כמקובל, אנו מאמינים כי היא מפתחת גם, אם הזמן אינו משנה את צורות כלפי חוץ של ניצוצות הלבוש של האור, אנחנו קוראים לזה נחשלות.


הצורה הגבוהה ביותר של הנאה - הרוחנית, כי האיש הוא חופשי לחלוטין מן כמיהת ניצוץ של אור בשם שחרור מן הכח של אותו התענוג ומשיג את התחושה אותה הברור, התחושה של הבורא, ללא ניצוצות הלבשה, מנות קטנות של הנאה רוחנית האובייקטים של העולם שלנו.


(המאמינים לומדים ילדים, כדאי להניח תפילין, אבל אתה לא תרגיש הנאה ישירות שעטף אותו, ואתה יכול, כביכול לעצמי לבחור הנאה, כפרס על ביצועים של לף, את התורה והמצווה, מה אתם רוצים מן ההנאות של העולם הזה -. בריאות, הצלחה, אריכות ימים וכן הלאה או תקבל פרס, וגם בעולם בעתיד האגו לא אוהב לתת פקודות אחרות לבצע, ללא תקווה של גמול עבור. עצמם)