לקבלת ברכה?


כאשר הם אומרים כי "הכל לטובת כולם לטובה" (Akol le טוב), הוא הבין שכל מה שקורה סביבנו וביימו התיקון שלנו. ואין מילה על הרווחה החומרית באותו blagopoluchii.Materialnoe אינו תלוי שמירת המצוות ולימוד תורה. הפך גם להגיד למי הם על המדרגות "אשת עבדי ילד" כדי להניע אותם לעבור. אחרי הכל, אין מוטיבציה ולא נקפו אצבע. (כמעט כל החברים שלי, עמיתים בבית הספר, איבד את החומר. חלק העסקים חיים, קצת בריאות, משפחה כלשהי. אני עצמי, שתה הרבה בכוס המרה, זה כבר בשלבים מאוד קשים, כדי שהאויב לא רוצה חשוב להבין כי זה לא קורה בגלל שלמדו אותנו דברים מסוימים זה קורה כי זה חלק התיקון שלנו אם זה היה עושר והצלחה -... הייתי נותן להם אבל אם אתה צריך שוט עבור תיקון -. בטוח יהיה שוט)


מהו ההבדל הבסיסי בין התרגול הרוחני של חומר לימוד תורה?


בשלב Go חומר אחר צעד, לנוע קדימה על מסלול מסוים, מן הפשוט אל המסובך וכן הלאה.


בתורה, מתחיל ללמוד את זה כמו שצריך, אתה מקבל "בחזרה." בעיטה אתה מתחיל לראות איך אתה מושלם ואפילו רע. זה נקרא ארקאטי רא (מודעות ריע שלך - כלומר, אנוכיות), אשר נותן המר נורא שגורם דחף בלתי נשלט רפורמה בתורו. אחרי הכל, אין אור בלי כלי. אין מילוי בלי הרצון להתמלא.


ואם הוא לא התעורר בחשק כזה, אז הוראה זו היא פיקטיבית. ובמקום לתת "מסלול הכאב." ככתוב - "בעל שלא רוצה להתגרש מאשתו, הוכתה על ידי צו בית משפט, כל עוד זה אומר, אני רוצה להתגרש ממנה." בצד הפנימי של שפת התורה הזאת באמצעים הבאים: בורא שוט flogs אותנו כל עוד אנחנו לא רוצים להתגרש האנוכיות שלה! רק להשלים, רצון מוחלט לתקן, שבדרך כלל נחשב רצון לשפר. ואם יש תערובת של רצון samonaslazhdatsya או "געגוע" של העולם הזה - לדפיקה מאתנו היא. אחרי הכל מושלם, כלי דולף שיכול להכיל אור.


לכן, זה לא מבטיח ומתוך מרירות הגשמיים של לימוד התורה ושמירת המצוות.