דיברות BED

(תזקיקים ומעודכנים)


המיטה היא מקום של זיווג (הזדווגות), להרות חיים חדשים. במילים אחרות - האזור שבו את הפקודות "מתרבים".


בשינה העברית נקרא Bed המיטה. איות: Mem, י"ב, טטה, היי. אנו מחלקים את המילה לשני חלקים:


1. פנים. Kotso Shel י"ב, י"ב, היי - החלק הראשון של שם שלא יתואר, או שלושה הגבוה ספירות - כתר, HB;


2. Achoraim. Meme, טט - גימטריה של 49. זהו 7 * 7 עבור "T - שבע ספירות נמוכות.


מתרגם אותה לשפת עבודה רוחנית, נקבל כי המיטה / המיטה - מצב מושלם ושלם, שבו יש את כל 10 הספירות. כמו כן הוא התייחס Gadlyut (גדול או מבוגר). רק תפיסת Gadlyut אפשרית / Ibur, אשר משלבת גברים ונשים. ובמדינה הקטנה (Katnut) איך שתיכנסו להיריון? זה כתוב, "קייטין Eino Molid" - לא קטן rozhaet.I יש עוד קצת זמן. הזדווגות-בזיווג מתבצע בדרך כלל בלילה. אבל הלילה היא מדינה קטנה שבה אין אור. כמו כן צמצום - צמצום הכנה. ובכל הלילה - הוא גלות (גלות במובן הרוחני, כאשר מניעים אנושיים altrusticheskie, שנקראו ישראל, נמצאים תחת כוחו של האנוכיות שלו, שנקראת אומות העולם). אז איך המזח הזה עם האמור לעיל?


כאן יש צורך להבחין בין כלי ההכנה (מתאים אור) ואת המילוי של כלי שיט של אור.


(ספר הזוהר (ראש תזריע) המכונה "שיר השירים" שואל "המיטה שלי": הרב אליעזר אמר: "העם בישראל, אומר לבורא הגלות, כפי שהוא מבין עמים, שקרים במדינה אחרת, טמא, ולכן הוא מבקש לישון בלילה נקרא גלות שלו .. "לכן, לשאול את אהבת נפשו לצאת שלה שם).


אז, עבודה רוחנית (כלי הדרכה, טיהור שלה מאגואיזם) מתחיל הלילה - ברגע של תסכול מוחלט אנוכיות, ברגע של שלמה סלידה זה, הנקרא ארקאטי רא - מימוש Evil (נישא על ידי אנוכיות). זה "נקודה" שבו "כהה" מאוד.


אבל את "התפיסה של הנשמה", תחילת נקודת הפיתוח בלב (אב-טיפוס של הנשמה) כבר מלאה חלקית עם אור (Ibur - עובר) ובשום אופן הוא "הלילה".


************

למרבה הפלא, אף באופן מהותי, ממעשה האהבה לפני התעברות יכולה להתקיים לפני 12 בצהריים ...