ליי NAME ...


Ve-מאוד Shmi ואח בני ישראל veAni avarhem .. (ושכב שמי על בני ישראל, ואני אברך אותך. בראשית פרק Naso 06:27. פסוק הזה משמש גם בכמה benediktsy).


בלגן אומר "(בהסתמך על הספרים, ואת מסת החול): ארבע אותיות שמיו, לא שלו." תחליפים "ולקבל את כוחה של ברכת כוהנים (או אנשי דת תהיה מבורכת) בהתייחסו משמעות פנימית של לנסות פסוק הזה כדי להבין ...?


1. שם ארבעה במעגל מיפוי זה של 5 Behinot. כתר (טיפ אותיות י ') וארבע Behina חכמה, בינה, ZA ו Malhut בהתאמה אותיות 4. זוהי ערכה אוניברסלית, שבו היקום.


2. Shmi - שלי שם. בשנת התגלמות Schmoe * (שמו - כלומר, הבורא) הוא רמז הרצון (רצון ב עברית). יש Schmoe רצון ואותו גימטריה. השם, כי הוא הרצון של הבורא - להעניק יצירה. אבל בשביל זה, יש צורך להשיג את היצירה של דמיון של נכסים עם הבורא.


3. בני ישראל - ילדי ישראל. מהו ישראל בתכנית העבודה הרוחנית ומדוע מבניו, ולא הוא עצמו - כפי שאנו בדקנו שוב ושוב, ישראל היא ישר Leelo (מישהו שיודע עברית יהיה בקלות להבין החישוב הזה). כלומר "ישירות לאלוהים". ישראל נקראת שלב שבו כל שאיפות האדם מופנות כלפי בני Tvortsu.-, מילת בנים יכול להיות מוחלפת על ידי בן בר (בן, צאצא). זה מהמילה בריה (גרימת). Word Briah התייחס עולמות שלישיים בשרשרת. צעד זה של הסדר Ishtalshelut Bean (על ירידת העולמות), ואת הרכוש של בינה היא השפעה, נקרא אור החסדים (אור נרתעת תיקונים ואת הרצון לקבל). ואז אור החסדים, אנו למדים מדבריו אלה של הפסוק.


4. ואני אברך אותך - כלומר, אני אתן לך ברכה. זוהי ברכה עברית ברכה. וזה חסדים. זה מוסבר בפירוט הערות Kabalistical על פארק שבו יעקב רצונות בריכה (ברכה, חסדי הר) ואת זכות בכורת עשיו (בכור, אופ חכם אור תכלית בריאה). האותיות זהות, אבל בסדר שונה. כתוצאה מכך, מקבל יעקב וברכה ואת בכור - כלומר לאור המטרה בלבוש של רתע אור תיקונים. אחרת לאור המטרה לא יכול להיות תוצאה poluchit.Podvedem. כדי לממש את הרצון לענג את הבורא ברא, מי שמחפש אותו, צריך קודם כל למצוא את תשואות אור.


ומה עם השאר? ישנו כביש רחב להמונים -. את הנתיב של סבל **


פתק:


* בין Shmi (שלי שם) ו Schmoe (שמו), קיים הבדל אות אחת. במקרה הראשון זה י"ב (בגימטריה 10) בשנייה - ו '(בגימטריה 6). עשר הוא שלם הפרצוף, מדינה גדולה שבה יש את כל הכלים שהם אינם פגומים ונעשים המגיעים להם אור. שישה הנו שלב 6 Sefiros ZA, שישה קצוות ללא ראשים (ו 'Ktsavot BLI Roche). זהו "קצר" פרצוף - יש לו פחות ופחות אור ושה וכל זה נובע לחזור. יעדים אור הרבה יעילות אור גבוהה, משום שהיא שייכת לבורא, והשני עבור הבריאה. למרות התשואות ונעלו בכל דרך, זה רק כלי, לא מטרה (מטרה - הזכות לקבל, כלומר, לא לשמה). הבורא גם רוצים ליהנות יצירה זו כוללת עמידה בכללים מסוימים. הָהֵן. חזור לראשון, אשר מעמידים לאור המטרה לבין התשואה הנובעת למען הבורא. זה כמו אורח אשר הכין האדון, לא בגלל שהוא רוצה לאכול, ובגלל הרצון לענג את הבעלים מסבירי פנים. ובארו על מה הבעלים הם מאושרים.


** אבל אז כולם סובלים בכל מקרה! אפילו קדושים רבים, החלל קרה .. מה דעה על זה? תשובה: התורה אינה מבטיחה נתיב כאבים של הקיום החומרי. יתר על כן, התורה זורק בחזרה גבר מעת לעת, מראה שלו אמיתי במצב שאין לקנא שלו. צולל לתוך Evil מודעות (ארקאטי Pa). כן מצוקות חומר לעתים הופכות לוויה נאמנת המשרתים של הבורא. ויש לכך סיבה טובה. אז אנחנו מדברים על התפיסה של מה שקורה. צדיקים מאמינים (ואז לראות), כי כל מה שקורה לאדם טוב נשמות, ואם כן, אז אין שום סיבה לסבול.